Як змінити адресу сайту на gov.ua
Реєстрація домену в gov.ua БЕЗКОШТОВНА
Приклад правильно сформованного домену:
- ivanivska-silrada.gov.ua
- ivanivska-selyschnarada.gov.ua
- ivanivska-gromada.gov.ua
Інформація для ознайомлення:
Реєстрація перереєстрація та видалення доменного імені здійснюється на підставі оформлення листів від реєстранта, згідно правил домену gov.ua
Для оформлення заявки вам необхідно вказати свій nic-handle, зареєструваний в інтернет сервісі UANIC і пароль до нього.
- Ви можете самостійно створити заяву на реєстрацію домену або ми можемо допомогти вам створити заяву.
- Далі вам потрібно роздрукувати бланк та:
- поставити вихідний номер
- дату
- підпис керівника
- мокру печатку
- Далі вам потрібно відправити все це Адміністратору домена GOV.UA за адресою:
- 04053, м. Київ, а/с 23, ТОВ «Хостмайстер»
Після реєстріції домену у зоні GOV.UA всі необхідні налаштування ми зробимо за вас.
Що ми отримуємо використовуючи ваш хостинг?
Для розміщення ваших сайтів на порталі Silrada.org та надання до них цілодобового доступу організований сучасний технологічний майданчик.
Що ви отримуєте, використовуючи хостинг студії WebLiana
Безперервну відмовостійку роботу сайту / Гарантію збереження даних у разі збоїв / Кваліфіковану технічну підтримку
Хостинг Стандарт
Фіксована ціна 864.00 грн.
- Місце на диску 1000 Мб
- Сайтів, акаунтів FTP, MySQL – 1/1/1
- Щоденне резервне копіювання
- Зручна панель керування
- Оплата раз на рік
- Договір, рахунок, акт виконаних робіт
Захищений хостинг
Фіксована ціна 4860,00 грн.
- Місце на диску 3000 Мб
- Сайтів, акаунтів FTP, MySQL – 1/1/1
- Щоденне резервне копіювання
- Хостинг на серверах в Україні
- Атестат ДСТЗІ
- Сервер в захищеному вузлі зв’язку
- Оплата раз на рік
- Договір, рахунок, акт виконаних робіт
Чи включено у вартість технічну підтримку та хостинг сайту?
Так, у загальну вартість створення веб-сайту, неважливо, чи сайт створений згідно з обраним шаблоном, чи по індивідуальному дизайну, включено технічну, інформаційно-консультативну підтримку та розміщення сайту в інтернеті (хостинг) протягом 1 року з моменту його запуску.
Після закінчення терміну підтримки веб-сайту (через рік після його запуску) подальша робота та обслуговування вашого веб-сайту на нашому веб-сервері терміном 1 рік, буде коштувати 864 грн.
На новий пакет послуг, за місяць до дати закінчення терміну обслуговування, ви отримаєте договір, акт виконаних робіт та рахунок.
Які вимоги до доменних імен державних органів?
Доменні імєна для органів державної влади регулюються законами та постановами:
- Постанова Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 р. № 851 «Деякі питання використання доменних імен державними органами в українському сегменті Інтернету» // Офіційний вісник України, 2015 р., № 88, стор. 59 , ст. 2924;
- Закон України “Про центральні органи виконавчої влади” (№3166-VI) // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, N 38, ст.385;
- Закон України “Про місцеві державні адміністрації” (№586-XIV) // Відомості Верховної Ради України (ВВР), 1999 р., № 20, ст. 190;
- Постанова Кабінету Міністрів України від 10 вересня 2014 р. № 442 “Про оптимізацію системи центральних органів виконавчої влади” // Офіційний вісник України, 2014 р., № 74, ст. 2105; 2015 р., № 66, ст. 2182;
Портал silrada.org надає можливість безкоштовного БЕЗКОШТОВНОГО використання:
субдомену silrada.org (на весь період існування сайту)
домену gr.org.ua (на весь період існування сайту)
Якщо ж ви бажаєте створити назву вашого сайту у доменні зоні GOV.UA , то таке ім’я можливо зареєструвати за допомогою нашого сервісу __________
*налаштування вашого сайту з доменним ім’ям *gov.ua на платформі silrada.org оплачується додатково
Домени в зоні: .GOV.UA є безкоштовними і реєструються відповідно до правил компанії “Хостмайстер”.
Що робити якщо на сайті стався збій? Обов’язки сторін
Виконавець зобов’язується у випадку збоїв у роботі Сайту своїм коштом відновити його нормальну роботу протягом 3 (трьох) робочих днів (з моменту повідомлення Замовником Виконавця у письмовому вигляді про збій в роботі Сайту) але тільки у разі, якщо зазначені збої не пов’язані з наступними обставинами:
- неправильною роботою із Сайтом співробітників Замовника;
- самостійною зміною Замовником програмного коду;
- відключенням сайту за несплату Замовником послуг по хостингу;
- форс-мажорними обставинами в роботі провайдера послуг по хостингу Сайту
Скільки часу потрібно для створення сайту?
Скільки потрібно часу для створення сайту залежить від того, який саме сайт ви бажаєте замовити.
Для створення сайту згідно зі стандартним шаблоном (14 дизайнів) потрібно 7 днів. Зауважимо, що створення сайту займає 1 день, а отримання та обробка матеріалу для наповнення сайту, механічне наповнення сайту, тестування сайту, та пересилка документів займає приблизно 2 тижні.
Але все залежить від вашої оперативної роботи по узгодженню, підписанню та відправленню пакету документів і матеріалів для сайту.
Для створення сайту згідно з індивідуальним дизайном потрібно приблизно 30 днів. Левова частка часу пов’язана з узгодженням структури та дизайну. А сам процес містить в себе: погодження дерева сторінок, розробка макету сайту, створення дизайну сайту, програмування та верстка, наповнення матеріалами, тестування версії для комп’ютера та мобільних пристроїв, навчання.
Скільки коштує консультація після здачі проекту?
Після завершення процесу створення сайту для органу місцевого самоврядування, БЕЗКОШТОВНО проводиться навчання спеціаліста, на якого покладено роботу по наповненню сайту актуальною інформацією, останніми новинами та контролем за вчасним оприлюдненням офіційних документів роботи ради.
Надалі всі учасники порталу отримують відповіді на свої питання в режимі консультацій.
Послуга надання базової підтримки (технічної та консультативної) протягом 1 року надається БЕЗКОШТОВНО.
Організація робіт, що забезпечують функціонування веб-сайту
Інформаційне наповнення веб-сайту здійснюється з матеріалів, підготовлених посадовими та службовими особами місцевого самоврядування, установами та організаціями, що належать до комунальної власності ради.
З пропозицією щодо розміщення інформації на веб-сайті теріторіальної громади чи ОТГ можуть звернутися інші підприємства, установи, організації, громадські товариства та мешканці сіл, якщо запропоновані матеріали будуть сприяти популяризації сіл, залученню інвестицій, висвітленню визначних подій сіл, наданню інформації про видатних людей сіл.
Матеріали для розміщення на веб-сайті надаються секретарю* громади, який здійснює інформаційне наповнення веб-сайту як самостійно, так і з залученням штатних чи сторонніх спеціалістів, з якими укладені відповідні договори.
Технічне обслуговування, підтримку та модифікацію веб-сайту можуть здійснювати як відповідні співробітники апарату громади, на яких покладено дане завдання, так і сторонні організації, з якими укладені відповідні договори.
Інформація надається в електронному вигляді на переносних носіях інформації (флеш-карти) або електронною поштою із супроводжувальним листом.
Склад та періодичність подання інформації для веб–сайту залежить від виду матеріалів та поточних змін інформації і потреби її поновлення.
Інформація, розміщена на веб-сайті оновлюється невідкладно, але не пізніше п’яти робочих днів з дня затвердження (ухвалення) документу, після створення чи зміни інформації.
Структура та дизайн веб-сайту затверджуються головою теріторіальної громади чи ОТГ. Пропозиції щодо зміни структури, дизайну та функціонування сайту можуть подаватися виконавчим комітетом, депутатами громади та громадянами в порядку, визначеному законодавством.
Порядок інформаційного наповнення та актуалізації змістовної частини сайту
Інформація, повинна обов’язково, а також та, яка розміщується за бажанням редактору сайту:
- найменування органу;
- основні завдання та нормативно-правові засади діяльності;
- інформація про структуру та керівництво сільської ради та виконавчого комітету (номери телефонів, адреси електронної пошти);
- місцезнаходження органу, його структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти);
- план-схеми населених пунктів;
- основні положення генеральних планів населених пунктів та детальних планів територій;
- перелік незадіяних земельних ділянок і майнових об’єктів (приміщень) комунальної форми власності, які можуть бути передані в користування;
- перелік земельних ділянок, що пропонуються для здійснення забудови;
- інформація про структурні підрозділи, їх функції, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників та працівників;
- розпорядок роботи органу та години прийому керівництвом;
- нормативно-правові акти сільської ради, виконавчого комітету, регуляторні акти;
- виборча програма сільського голови;
- проекти рішень сільської ради, виконавчого комітету;
- база рішень сільської ради, виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови, регуляторних актів, угод що мають суспільне значення;
- інформація про пленарні засідання сільської ради: розклад засідань сільської ради, порядок денний, інформація про хід пленарних засідань, результати розгляду (голосування) та результати поіменних голосувань депутатів сільської ради з питань порядку денного, відео- та аудіозаписи пленарних засідань;
- інформація про депутатський корпус (електроні адреси, номери телефонів тощо), відомості про депутатів сільської ради в т.ч. фотографічне зображення, депутатські фракції і групи, постійні, тимчасові комісії та будь-які комісії створені в межах сільської ради та її виконавчого комітету;
- щорічні звіти сільського голови його заступників за звітний період, депутатських фракцій, депутатів, голів комісій та інших визначених осіб;
- перелік питань, які розглядаються на засіданнях сесій сільської ради;
- перелік протокольних доручень сільської ради із зазначенням відповідальних осіб та строки їх виконання;
- акти індивідуальної дії, видані сільською/селищною радою, її виконавчим комітетом та сільським/селищним головою;
- звернення депутатів сільської/селищної ради;
- порядок денний наступної сесії;
- інформація про дату, час та місце засідання всіх комісій сільської ради, виконавчого комітету та комісій при сільському/селищному голові;
- перелік питань, які розглядаються на засіданнях виконавчого комітету;
- інформація про проблеми та напрямки економічного розвитку населених пунктів сільської /селищної ради;
- інформація про діяльність центрів громадських ініціатив та органів самоорганізації населення;
- тарифи на житлово-комунальні послуги;
- перелік перевізників, що надають послуги пасажирського автомобільного транспорту, та маршрути перевезення;
- порядок реєстрації, ліцензування окремих видів діяльності у відповідній сфері (зразки документів, розрахункові рахунки для сплати необхідних платежів, розмір цих платежів тощо);
- зразки документів та інших матеріалів, необхідних для оформлення звернення громадян до органу місцевого самоврядування;
- інформація про порядок та процедуру отримання земельної ділянки;
- інформація про виконання місцевого бюджету;
- інформація про установи та заклади соціальної сфери;
- інформація про цільові програми у відповідній сфері;
- відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за кошти місцевого бюджету;
- поточні та заплановані заходи і події у відповідній сфері;
- оголошення про проведення ремонтних та будівельних робіт, що можуть стати перешкодою для стабільного функціонування сільської інфраструктури;
- відомості про наявні вакансії;
- перелік комунальних підприємств, правоохоронних органів, лікувальних, спортивних, оздоровчих, дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, які знаходяться на території сільської ради, із зазначенням адреси, номерів телефонів, розпорядку роботи;
- перелік об’єктів комунальної власності;
- перелік об’єктів комунальної власності, що передані в оренду чи інше право користування (з даними про умови передачі об’єктів в оренду);
- фінансова звітність суб’єктів господарювання комунальної власності;
- реєстр боргових зобов’язань суб’єктів господарювання комунальної власності територіальної громади;
- відомості щодо комплексних схем розміщення тимчасових споруд для провадження підприємницької діяльності;
- перелік розповсюджувачів реклами, що отримали дозвіл на розміщення зовнішньої реклами;
- інформація про рекламні засоби;
- перелік укладених договорів;
- порядок оскарження рішень, прийнятих органом відповідного рівня;
- статути територіальних громад та статути підприємств комунальної форми власності;
- положення про офіційний Веб-сайт Великоолександрівської сільської ради;
- питання, винесені на місцевий референдум, громадські слухання, опитування;
- результати референдумів, громадських слухань, опитувань;
- оприлюднення відповідей на найбільш поширені звернення та іншої інформації, широкого обговорення актуальних суспільних проблем та вивчення громадської думки про шляхи їх розв’язання;
- посилання на веб-сайти органів державної влади України, органів місцевого самоврядування;
- прізвище, ім`я, по батькові та контактні дані посадової особи, що відповідальна за інформаційне наповнення та актуалізацію змістовної частини веб-сайту;
- новини та події, які відбуваються на території сільської ради, або стосуються її життя, з зазначенням автора новини або джерел отримання;
- телефони гарячих ліній;
- списки громадян, що стоять на квартирному обліку;
- офіційна інформація;
- історія населених пунктів;
- інформація про об’єкти культурної спадщини, об’єкти, що перебувають під охороною держави;
- інформація щодо релігійних установ та організацій з зазначенням контактної інформації;
- список почесних громадян;
- фотогалерея;
- посилання на блоги депутатів та посадових осіб виконавчого комітету сільської/селищноїради;
- оголошення.
Структура інформаційних матеріалів
Організація інформаційних матеріалів на веб-сайті має ієрархічну структуру, що передбачає розміщення даних на декількох рівнях в розділах порталу (на веб-сторінках).
Розділ – сукупність даних та супутні їм елементи структури і дизайну, що відповідають окремій темі. Розділ може включати декілька сторінок.
Підрозділ – сукупність даних та супутні їм елементи структури і дизайну, що відповідають окремій темі та упорядковані у ієрархічну структуру певного розділу.
Сторінка – окрема сукупність даних НТМL-структури. Елементи сторінки: текст, таблиця, зображення. Елементи сторінки є складовими частинами або «одноосібними» носіями блоків (елементів) інформації.
Документ – файл відмінної від НТМL-сторінки структури, на який є посилання зі сторінок сайту.
Типи розділів, сторінок та елементів сторінки
Типи розділів:
- інформаційний – розділ, основне призначення якого надавати інформацію; він містить усі дані, що стосуються відповідної тематики, посилання на зовнішні веб-ресурси та ресурси інших розділів;
- комунікаційний – розділ, основне призначення якого одержати інформацію від користувача і після первинної її обробки надати відповідь у вигляді сторінки;
- обов’язковий – розділ, наявність якого обумовлена вимогами нормативно-правових актів, зокрема постанови Кабінету Міністрів України від 04.01.2002 №3;
- необов’язковий – розділ, наявність якого обумовлена важливістю відповідної інформації та функцій для досягнення мети та виконання завдання веб-сайту. Технічна реалізація механізму створення структури сайту передбачає можливість довільного включення такого розділу до складу веб-сайту.
Типи сторінок:
за місцем в ієрархії:
- кінцева – сторінка, на якій відсутні упорядковані переліки посилань;
- переліковуюча – сторінка, яка має упорядковані переліки посилань на інші сторінки сайту;
за механізмом їх створення:
- статична – сторінка, яка зберігається на сервері у вигляді файлу;
- динамічна – сторінка, яка створюється у відповідь на дії користувача;
Класифікація інформаційних матеріалів
Матеріали, що складають інформаційне наповнення офіційного веб-сайту сільської/селищної ради, за своїм характером можуть бути розподілені на три категорії:
- статичні матеріали:
ті, які повинні зберігати свою актуальність значний проміжок часу.
- динамічні матеріали:
ті, актуальність яких зберігається лише протягом обмеженого часу, через що вони повинні систематично оновлюватися. Характерною рисою динамічних матеріалів є те, що рішення про їх оновлення, навіть повністю зумовлене зовнішніми обставинами, приймається і виконується відповідальною особою, що виконує наповнення веб-сайту.
- потокові матеріали*(опційно):
ті, що втрачають актуальність свого змісту за короткий час (кілька днів, а іноді і годин). Оновлення потокових матеріалів здійснюється регулярно, за порядком надходження. Ці матеріали надходять на веб-сайт зовнішніми каналами в автоматичному (або автоматизованому) режимі. Потокові матеріали зберігаються на веб-сайті лише до чергового оновлення. Вони відображаються на статичних чи динамічних НТМL-сторінках у вигляді одного з їхніх структурних елементів.
Матеріали для наповнення. Який матеріал та в якій кількості ми як Замовник, маємо надати. Та чи є якісь вимоги до матеріалів?
Замовник зобов’язаний передати Виконавцю 50% необхідного матеріалу (текстового (doc.), графічного (img, jpg, png), таблиці тільки в форматі doc., а не в xls., що має бути перенесений до новоствореного сайту, в електронному вигляді не пізніше 5-тиробочих днів з дати підписання Договору, решта 50% матеріалу передається Замовником Виконавцю не пізніше 2-х тижнів після підписання Договору. У випадку неможливості надання Замовником необхідних матеріалів, строки надання послуг можуть змінюватись.
Якщо на сайті не знайдено відповіді на мої запитання, як отримати допомогу?
Якщо ви бажаєте замовити послугу створення (розробки) веб-сайту звертайтеся до нас:
Веб-сайт на порталі (сільрада.огр): SILRADA.ORG
- для вашої сільської, селищної ради чи громади
Індивідуальний веб-сайт поза межами платформи silrada.org
- для міської ради, райдержадміністрації чи ОДА
Телефон офіс: (0432) 55-45-65
Факс офіс: (0432) 32-70-80
E-mail: sales@silrada.org
Якщо ви бажаєте замовити консультацію по роботі в майстерні вашого сайту звертайтеся до нас:
Мобільний (kyivstar): 098 781 2428
Мобільний (vodafon): 095 3030 146
Графік роботи з 10:00 до 18:00
Служба технічної підтримки: http://webliana.host
Якими законами регламентується оприлюднення в Інтернеті інформації про діяльність державних органів?
Щоб покращити активну та пасивну комунікацію між державним органом та громадянином, прийнято низку законів, які регулюють публічний інформаційний простір України. Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність державних органів регламентується:
– Конституцією України;
– Законом України «Про інформацію» від 13.01.2011 № 2938-VI;
– Законом України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI;
– Указом Президента України «Про заходи щодо розвитку національної складової глобальної інформаційної мережі Інтернет та забезпечення широкого доступу до цієї мережі в Україні від 31.07.2000 № 928/2000;
– концепцією розвитку електронного урядування в Україні, схваленою розпорядженням Кабінету Міністрів України від 13.12.2010№ 2250-р;
– постановою Кабінету Міністрів України від 04.01.2002 № 3 «Про Порядок оприлюднення у мережі Інтернет інформації про діяльність органів виконавчої влади» зі змінами;
– постановою Кабінету Міністрів України від 20.10.2011 № 1094 «Про затвердження Порядку підготовки та оприлюднення звіту про результати проведення заходів щодо запобігання і протидії корупції»;
– постановою Кабінету Міністрів України від 29.08.2002 № 1302 «Про заходи щодо подальшого забезпечення відкритості у діяльності органів виконавчої влади»;
– спільним наказом Державного комітету інформаційної політики, телебачення та радіо України та Державного комітету зв’язку та інформатизації України від 25.11.2002 № 327/225 «Про затвердження Порядку інформаційного наповнення та технічного забезпечення Єдиного веб-порталу органів виконавчої влади та Порядку функціонування веб-сайтів органів виконавчої влади»;
– порядком проведення моніторингу інформаційного наповнення веб-сайтів органів виконавчої влади, затвердженим наказом Держкомтелерадіо України від 12.10.2012 № 273;
– постановою КМУ від 21.11.2011 № 1277 «Питання системи обліку публічної інформації» тощо.
Навіщо громаді чи ОТГ мати власний сайт?
Веб-сайт є офіційним джерелом інформації, що забезпечує висвітлення діяльності теріторіальної громади чи ОТГ:
- її органів
- виконавчого комітету
- постійних комісій
- депутатських груп
- депутатів ради
- інформаційної взаємодії з громадськістю
- надання інформаційних та інших послуг громадськості
- взаємний обмін інформацією з іншими громадськими організаціями
- органами державної влади та органами місцевого самоврядування
- підприємствами, установами, організаціями з питань, пов’язаних з діяльністю громади
- з метою забезпечення впливу громадськості на процеси, що відбуваються у державі та на території громади зокрема.
Яка процедура погодження умов договру?
Після того, як ми отримаємо всі реквізити для підписання договору, ми його підготуємо і надішлемо вашому бухгалтеру через електронну пошту для погодження.
Якщо у вас виникнуть зауваження чи доповнення, внесіть їх, будь ласка, та поверніть електронним листом. Якщо вас все влаштує, то повідомте нас телефоном і ми відправимо оригінали рекомендованим листом.
Яка інформація потрібна для оформлення договору?
Для оформлення договору потрібна наступна інформація: (перелік всіх необхідних даних, у формі попередньої заявки)
- Повна назва сільської/селищної ради чи громади
- Область
- Район
- Населений пункт
- ПІБ Голови
- Офіційний Email
- Телефон (стаціонарний)
- Дизайн, який ви обираєте
Індивідуальний або Стандартний (згідно з шаблоном №) - Бажана адреса сайту в інтернеті в форматі ___________silrada.org
Банківські Реквізити
- Розрахунковий рахунок
- Код ЄДРПОУ
- Банк
- МФО
Чи можливо почати роботу не чекаючи на оригінали документів та оплати?
Так, така можливість існує. Якщо ви бажаєте почати роботу як найшвидше, та не бажаєте чекати доки отримаєте пакет оригіналів документів і здійсните оплату, можливе оформлення гарантійного листа.
Гарантійний лист забезпечує початок роботи одразу після підписання договору та отримання нами його сканкопії. Приклад оформлення Гарантійного листа
Які вимоги до оформлення гарантійного листа?
Гарантійний лист – це особливий діловий некомерційний лист, який містить в собі гарантію, іншими словами підтвердження виконання яких-небудь дій, оплати або дотримання певних умов: термінів і факту оплати за виконані роботи, поставлену продукцію, надані послуги, гарантію якості та інше. Гарантійний лист є способом забезпечення виконання зобов’язання стороною угоди.
Гарантійний лист потрібно оформити на фірмовому бланку та завірити “мокрою” печаткою.
Бланк гарантійного листа повинен містити такі реквізити:
- номер і дата вихідного документа;
- кому направлено гарантійного листа (адресат) – назва організації та ПІБ посадової особи, якій воно адресоване. Зазвичай гарантійний лист складається на ім’я керівника компанії;
- найменування документа – заголовок «Гарантійний лист» писати необов’язково, можна просто вказати тему листа;
- текст листа – тут вказують, які зобов’язання, в якому обсязі і в які терміни організація зобов’язується виконати. Текст гарантійного листа може містити такі формулювання:
– Гарантуємо …
– Цим листом гарантуємо …
– Компанія “Х” гарантує …
– Своєчасну і повну оплату гарантуємо …
– Справжнім гарантуємо …
Також в тексті листа адресант вказує свої банківські реквізити, може розмістити посилання на договір, прописати розмір штрафу при порушенні зобов’язань;
- підпис – посада, підпис і розшифровка підпису (ініціали та прізвище) укладача гарантійного листа.
Приклад
Україна
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ХХХХХХХХХ-ГРОМАДИ
ХХХХХХХХХХ-кого району, ХХХХХХХХХХХХ-кої області
вулиця ХХХХХХХХХ 7, село ХХХХХХХ, ХХХХХХ-кий район, ХХХХХХХХХ-ка область, індекс,
e-mail: ХХХХХХХХ@meta.ua, тел. Х-ХХ-ХХ, Х-ХХ-ХХ, факс Х-ХХ-ХХ
« 10 » січня 2018 року № 62 Мережа сайтів теріторіальних громад та ОТГ
ФОП Назаренко М.О.
ХХХХХХХ-ська громада ХХХХХХХХ-кого району ХХХХХХХХХ-ької області просить надіслати нам оригінал договору для подальшої роботи щодо створення сайту ХХХХХХХ- громади. Оплату згідно з договором №ХХХ від _ ___ 2017 р. гарантуємо після підписання акту виконаних робіт.
Додаток 1: реквізити ХХХХХХХХХ-ської громади
Голова _______________
Головний бухгалтер _____________
Скільки коштує консультація після здачі проекту?
Після завершення процесу створення сайту для органу місцевого самоврядування, БЕЗКОШТОВНО проводиться навчання спеціаліста, на якого покладено роботу по наповненню сайту актуальною інформацією, останніми новинами та контролем за вчасним оприлюдненням офіційних документів роботи ради.
Надалі всі учасники порталу отримують відповіді на свої питання в режимі консультацій.
Послуга надання базової підтримки (технічної та консультативної) протягом 1 року надається БЕЗКОШТОВНО.
Вартість сайту. Скільки коштує створення сайту?
Скільки коштує створення (розробка) сайту залежить від того, який саме сайт ви бажаєте замовити.
Вартість створення сайту згідно зі стандартним шаблоном (14 дизайнів) 2000 гривень.
Вартість створення сайту згідно з індивідуальним дизайном від 4500 гривень.
Розраховуючи вартість розробки сайту, особливо з індивідуальним дизайном наша веб студія враховувала багато чинників:
- Складність структури веб сайту
- Кількість розділів та підрозділів
- Додатковий функціонал (опитування, поставити запитання голові та ін.)
- Складність розробки веб дизайну (не стосується шаблонних дизайнів)
- Об’єм наповнення веб сайту контентом та його готовність
- Та інші
За створення сайту ви платите один раз, і він залишається на багато років, а можливо і назавжди. Все залежить від того, чи правильно ви обрали Виконавця і чи “заклав” він у ваш сайт можливість його легкої модернізації в майбутньому.
Перший чинник, на який варто звертати увагу, якість розробки сайту (щоб не платити двічі). У нашу веб студію часто звертаються організації для допрацювання веб сайтів або усунення недоліків (їм доводиться платити двічі). Будьте уважні роблячи свій вибір.
Другий чинник, це подальший розвиток веб ресурсу (базова оптимізація, підтримка, консультування, просування, розкручування сайту). Якщо ви хочете, щоб ваш проект був успішний, в нього потрібно вкладати ресурси та час.
Що включено у вартість сайту згідно обраного шаблону?
До вартості сайту згідно з шаблоном (обраного з 14 варіантів дизайнів) включено:
- обраний шаблон
- створення сайту згідно з обраним шаблоном
- адаптивна верстка
- наповнення сайту наданим контентом (до 80%)
- навчання (згідно з тарифним планом)
- консультування
- хостинг, 1 рік
- SSL сертифікат (встановлення та захист протягом 1 року)
- технічна підтримка
- статистика відвідування сайту (1 раз на рік)
- антиспам
- захист від несанкціонованого доступу
- копіювання БД
Чи можливо почати роботу не чекаючи на оригінали документів та оплати?
Так, така можливість існує. Якщо ви бажаєте почати роботу як найшвидше, та не бажаєте чекати доки отримаєте пакет оригіналів документів і здійсните оплату, можливе оформлення гарантійного листа.
Гарантійний лист забезпечує початок роботи одразу після підписання договору та отримання нами його сканкопії. Приклад оформлення Гарантійного листа
Сайти мережі: результати перевіркина оптимізацію для мобільних пристроїв
По завершенню кожного року, ми перевірили на зручність перегляду всіх сайтів створених в рамках проекту Мережа сайтів для сільських/селищних рад чи громад на смартфоні та планшеті.
Навіщо робити сайт зручним для користувачів мобільних пристроїв?
Мобільні пристрої змінили наше суспільство. Все більше людей постійно спілкуються і шукають інформацію з їх допомогою.
Вочевидь, що звичайні сайти незручно переглядати на смартфонах – користувачам доводиться збільшувати масштаб сторінки і часто його міняти. Зрештою їм набридає це робити, і в результаті вони йдуть з сайту. На відміну від звичайної версії, мобільна не створює таких складнощів, тому користувачам не доводиться підлаштовувати веб-сторінку під розмір екрану.
Ми турбуємося про наших клієнтів, і тому БЕЗКОШТОВНО, в рамках покрашення сервісу та впровадження додаткових зручностей, як для користувачів так і для адміністраторів сайтів, адаптували вже існуючі (створені) сайти до мобільних пристроїв. Для нових замовників, така послуга буде також включена у вартість сворення сайту.
Результати перевірки (скорочені) ми викладемо до загального доступу.
Свеська селищна рада переглянути
Як перевірити чи оптимізований ваш сайт для мобільних пристроїв?
Дуже важливо адаптувати сайт для мобільних пристроїв. З’ясувати, чи зручні ваші сторінки для користувачів смартфонів, вам допоможе спеціальний інструмент в Search Console.
Використання
Перевірити, чи зручна сторінка для перегляду на смартфоні, нескладно: досить вказати її повний URL. Зазвичай перевірка займає менше хвилини. Якщо на сторінці є перенаправлення, вони також будуть оброблені.
За результатами перевірки ви побачите, як сторінка виглядає на смартфоні, і дізнаєтеся, які проблеми можуть виникнути при її перегляді. Найчастіше це дрібний шрифт (погано читається на невеликому екрані) і Flash-елементи (не підтримуються на більшості мобільних пристроїв).
Як дізнатись статистику відвідувань на нашому сайті?
Окремим напрямком в аналізі веб-ресурсів є SEO-аудит (пошукова оптимізація – аналіз просування сайту в пошукових системах і каталогах) та аналіз на основі веб-аналітики (за даними систем статистики відвідувань).
Коли сайт вже в інтернеті й на нього починають заходити (не)цільові відвідувачі, виникає питання: а як їх обліковувати? Ви як власник сайту хочете знати точні цифри: скільки чоловік вчора зайшло на сайт, звідки вони прийшли конкретно, скільки сторінок переглянули в середньому, які сторінки найпопулярніші? А якщо людина прийшла з пошукової системи, то який запит він вводив у пошукову стрічку?
Це все важливі й актуальні питання, відповіді на які допомагають робити сайт краще і максимально ранжувати сайт в інтернеті!
На всіх сайтах порталу Silrada.org встановлено сервіс Google Analitics. Тому ви можете дізнатись все що стосується статистики відвідувань вашого сайту.